Mijn blog!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marleen Hop - WaarBenJij.nu Mijn blog!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marleen Hop - WaarBenJij.nu

Mijn blog!!

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

25 September 2012 | Nederland, Nederland

Hoi allemaal,

Mijn to-do-lijstje wordt steeds korter.. En ik kan weer een streepje zetten.. Mijn blog is gemaakt!!
Het heeft al wel wat frustratie opgeleverd maar ik word er vast heéél handig mee, zo niet, dan merken jullie het snel genoeg en zal het blog er niet heel anders uitzien dan nu.. :-)
Nog een nachtdienst werken een paar nachtjes slapen en dan ga ik in het vliegtuig.. Het grote avontuur kan beginnen :-P
Ik heb er onwijs,ontzettend, onbeschrijfelijk, ongelofelijk, mega veel zin in!!

Moet alleen m'n backpack nog ff pakken :-)

Leuk dat jullie benieuwd zijn naar mijn belevenissen.. Ik hou jullie op de hoogte.. ik ga m'n best doen om zoveel mogelijk leuke dingen te beleven..

Liefs

  • 28 September 2012 - 10:52

    Jeannette:

    Heeeeeeel veel plezier!!! Wil straks toch een paar sterke verhalen horen ;) dus doe idd maar je best om zoveel mogelijk leuke dingen te beleven :p

    Liefs, Jeannette

  • 28 September 2012 - 16:14

    Jarno:

    Hee Hopsel,

    Lekker genieten en veel leuke dingen beleven. Het is je gegund. Fijne vakantie. Wij werken ons wel een slag in de rondte omdat we een goede kracht minder hebben ;-). Veel plezier met het proeven van de wijntjes uit diverse landen ;-)

    Goede reis en veilig weer terugkomen. Kus van Grob

  • 28 September 2012 - 17:23

    Willeke:

    Ja je blog is er!! Nu kan ik je leuke verhalen gaan volgen ik ben benieuwd! Heeeeel veeel plezier en succes met alles in 1 tas krijgen.

    Liefs Wil

  • 01 Oktober 2012 - 15:08

    Jan En Everlien:

    Waar blijven die leuke spannende verhalen?

  • 03 Oktober 2012 - 00:31

    Hiilde (coll.):

    He Marleen!! Heel veel plezier gewenst! Doe voorzichtig, geniet ervan en kom maar op met de mooie foto's en stoere verhalen!! Groetjes Hilde vd B.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 24 Sept. 2012
Verslag gelezen: 482
Totaal aantal bezoekers 40069

Voorgaande reizen:

13 November 2012 - 09 December 2012

Nieuw-Zeeland

17 Oktober 2012 - 13 November 2012

Australië

29 September 2012 - 17 Oktober 2012

Singapore-Borneo

Landen bezocht: